Кулінарні шоу активують попит на зелень
Активатором споживання свіжої зелені у світі стали кулінарні шоу, які акцентують увагу на різноманітних травах як підсилювачах смаку. Останнім часом сушені трави круглий рік замінюються свіжими, більш смачними й ароматними, – розповіла Айелет Ланзер, маркетинг-директор компанії AdaFresh (Ізраїль) .
Про це повідомляє AgroTimes.
Компанія AdaFresh експортує продукцію в ЄС та Росію, включаючи свіжу зелень, зі свого головного офісу в Ізраїлі та з логістичного центру в Нідерландах.
«На мою думку, активатором споживання свіжої зелені у світі стали кулінарні шоу, які акцентують увагу на різноманітних травах як підсилювачах смаку, – зазначила маркетинг-директор. – В останні кілька років спостерігається тенденція до заміни сушених трав свіжими, оскільки вони мають більш насичений смак та аромат. Свіжа зелень стала частиною звичайного режиму споживання».
За її словами, ринок свіжої зелені та пряних трав зростає по всій Європі. У країнах Східної Європи більше місця для зростання, оскільки там звичка споживати свіжу зелень менш укорінена, ніж у Західній Європі. Але цей розрив швидко скорочується.
«Бути стабільним постачальником зелені украй складно, адже це тендітний продукт, вирощування якого сильно залежить від погодних умов. Хоча частина вирощується в закритому ґрунті, щоб задовольнити попит, зелень також висіваємо у відкритий ґрунт. Там будь-яка зміна погоди може вплинути на виробництво, тому це справжній подвиг – забезпечити потрібну кількість та якість», – підкреслила Айелет Ланзер.
Вона також зауважила, що все більшу популярність набувають їстівні квіти: квіти цукіні, бегонії, нагідки, настурції, чорнобривці, троянди. Все більше супермаркетів беруть їх на реалізацію, їх активно використовують ресторани.
Читайте також: Київський фермер вирощує зелень у контейнері
Додати коментар