Овочі - Ягоди - Сад
Головне:
Під час карантину важливо зберегти логістичні потоки для забезпечення аграріїв насінням, - думка За два місяці Україна закупила за кордоном 6 тис. тонн сиру У Канаді послугами агроавіації користується кожен четвертий-п’ятий фермер У групі компаній «Олстас» знайшли спосіб уникнути промивання ґрунтових гербіцидів Зорянський елеватор на Рівненщині завершує відвантаження зерна Компанія FMC розпочала реєстрацію препаратів для захисту томатів від південноамериканської томатної молі Вітчизняні борошномели закликають владу тимчасово обмежити експорт зерна, аби запобігти здорожчанню хліба АМКУ призупинив впровадження «Укрзалізницею» нового договору про надання послуг На термінал Neptune зайшов під завантаження найбільший балкер Про нові органічні малинники площею 40–50 га на кілька років можна забути, – експерт
Точка зору

Кулінарні шоу сприяють зростанню попиту на зелень

Айелет Ланзер
маркетинг-директор компанії AdaFresh (Ізраїль)
Поділитись:

Наша компанія експортує продукцію, включаючи свіжу зелень, зі свого головного офісу в Ізраїлі та з логістичного центру в Нідерландах. Наш найбільший ринок – країни ЄС, хоча ми також незначні обсяги продаємо в Росію.

Маю відзначити, що споживачі стають все більш обізнаними про свіжу зелень. На мою думку, активатором споживання свіжої зелені у світі стали кулінарні шоу, які акцентують увагу на різноманітних травах як підсилювачах смаку. В останні кілька років спостерігається тенденція до заміни сушених трав свіжими, оскільки вони мають більш насичений смак та аромат. Свіжа зелень стала частиною звичайного режиму споживання.

Водночас ринок свіжої зелені доволі компактний, хоча передбачається зростання обсягів продажу в роздрібній торгівлі, а також на оптових ринках.

Ринок свіжої зелені та пряних трав зростає по всій Європі. У країнах Східної Європи більше місця для зростання, оскільки там звичка споживати свіжу зелень менш укорінена, ніж у Західній Європі. Але цей розрив швидко скорочується.

Флагмани продажу в нашій компанії – фіолетовий базилік, зелена цибуля шніт та м’ята. Крім того, в асортименті маємо зелений базилік, солерос (салікорнію), щавель, петрушку, коріандр, лавровий лист, кервель, лемонграс, тимін, любисток, руколу, розмарин та ще кілька товарних позицій.

Ринок цих товарів все ще швидко зростає. Частину трав ми вирощуємо в Ізраїлі, частину – в Кенії. Так ми реалізуємо політику диверсифікації ризиків. Бути стабільним постачальником зелені украй складно, адже це тендітний продукт, вирощування якого сильно залежить від погодних умов. Хоча частина вирощується в закритому ґрунті, щоб задовольнити попит, зелень також висіваємо у відкритий ґрунт. Там будь-яка зміна погоди може вплинути на виробництво, тому це справжній подвиг – забезпечити потрібну кількість та якість.

Глобальне потепління змінює клімат у світі, створюючи все більші виклики. У Кенії, наприклад, зима зазвичай є посушливим сезоном, але ця зима була несподівано вологою.

Раніше взимку в Іспанії, Марокко та Італії було занадто холодно, щоб вирощувати таку теплолюбну зелень, як базилік. Але через глобальне потепління зараз це можливо. Виробництво свіжої зелені все частіше спостерігається в Європі. Виробництво пряних і зеленних культур у Центральній та Південній Америці також має вибуховий характер: настільки стрімко воно там розвивається. Думаю, ці тенденції зберігатимуться й надалі.

Також більш популярними стають їстівні квіти: квіти цукіні, бегонії, нагідки, настурції, чорнобривці, троянди. Все більше супермаркетів беруть їх на реалізацію, їх активно використовують ресторани.

Поділитись: