Спад експорту української ягоди спричинений високою пропозицією дешевої єгипетської, - думка
Цього року висока пропозиція дешевої ягоди з Єгипту, яку наморозили в Європі спричинила спад українського експорту цієї продукції.
Таку думку висловила керівниця херсонської компанії «Фудзі Фарм» Наталія Марченко, повідомляє EastFruit.
«Навіть Польща, безумовний лідер у цій сфері, відчула проблеми. Не можна сказати, що продажів немає зовсім, просто ціна неприйнятна – дуже низька, в порівнянні з минулим роком», – зазначила Наталія Марченко.
За її словами, Єгипет впевнено зайшов на європейський ринок і збив ціну: єгипетська заморожена ягода коштує на 40% нижче, ніж українська. Грубо кажучи, 0,96 євро проти 1,5 євро. Недавнє зниження курсу євро теж позначилося на доході вітчизняних виробників.
Вона також додала, що її компанія – виробник суниці садової – частину ягоди реалізує на свіжому ринку, а частину – в замороженому вигляді. Свіжа ягода йде переважно на внутрішній ринок, а заморожена – на зовнішній.
«Наш внутрішній ринок замороженої ягоди дуже малий, тому, навіть якщо її у нас і купили в Україні, то потім найчастіше перепродують далі в Європу. Тому ми в основному продаємо свою заморожену ягоду безпосередньо в Польщу, Німеччину і далі»,- зауважила Наталія Марченко.
Додати коментар