«Агріко Україна» виводить на ринок кулінарні сорти картоплі під брендом Papas
Насіннєва компанія «Агріко Україна» почала об’єднувати фермерів, які вирощують столову картоплю кулінарних сортів під брендом Papas, повідомляє EastFruit.
На думку директора «Агріко Україна» Миколи Гордійчука, спільний бренд дозволить стимулювати фермерів до кооперації і створення продукту з високою доданою цінністю для HoReCa.
«Професіонали плодоовочевого ринку крім показників урожайності, вимагають продукт з високими смаковими властивостями, щоб задовольняти потреби вже більш вимогливого споживача і мати можливість заробляти більше», — зауважив директор «Агріко Україна».
Для цього компанія щорічно тестує на своєму полі по 30 сортів картоплі столової та кулінарної групи. Серед них — і відомий сорт Арізона, який в 2018 році постачали в мережу Good Wine для смаження, і нові перспективні сорти з незвичайними смаковими якостями – Есмі, Констанс і Фонтані.
За совами Миколи Гордійчука, галузь картоплярства вимагає змін, адже за останні 4 роки роздрібний ринок свіжої картоплі в Україні обвалився у 4 рази. Зокрема, якщо в 2014 році роздрібна торгівля картоплею принесла Україні $130 млн, то в минулому році – близько $34 млн.
У той же час ринок картоплі, призначеної для переробки на чипси та картоплю фрі продовжує зростати.
Додати коментар