ДПЗКУ на 60% збільшила продажі борошномельної продукції на внутрішньому ринку
Державна продовольчо-зернова корпорація України за вісім сезону продала на внутрішній ринок 73,2 тис. тонн готової продукції, що на 60% більше, ніж за відповідний період минулого року.
План поставок поточного сезону перевиконано майже на 10%, повідомили в ДПЗКУ.
Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.
Збільшення обсягів продажу ДПЗКУ досягла завдяки розширенню ринків збуту, зокрема, виходу в роздрібні торгівельні мережі, та збільшенню асортименту готової продукції.
Крім цього, корпорація модернізує обладнання своїх борошномельних підприємств. Завдяки цьому в 2018/19 МР вона збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.
Додати коментар