Українські порти перейшли на повільне, послідовне завантаження суден
Після останніх російських атак частина портового кластера портів Великої Одеси повністю залишилися без електроенергії, а інша працює лише на обмеженій потужності генераторів.
Про це у Телеграм повідомляє ASAP Agri.
Джерела на ринку також повідомили агенції про нові залізничні обмеження, що обмежують надходження вагонів у порти POC.
Внаслідок неодноразових перебоїв з електропостачанням порти перейшли на повільне, послідовне завантаження — по одному судну за раз. Продуктивність падає саме тоді, коли Україна мала б нарощувати обсяги експорту.
У разі погіршення логістичної ситуації ціни CPT можуть зміцнитися, але прибуток FOB може бути обмеженим: українське зерно стикається з сильною глобальною конкуренцією, і покупці можуть не захотіти платити більше.
Слабкий попит + порушення логістики = зниження експорту, що підтверджує прогноз ASAP Agri про збільшення запасів зерна на кінець 2025/26 маркетингового року.
Нагадаємо, Українським коридором пройшли майже 7 тис. суден.