Елеватор

У сегменті хендісайзів панують «ведмежі» настрої

У сегменті хендісайзів панують «ведмежі» настрої

На початку грудня ринок перевезень у Чорному морі дещо стривожений через атаки на танкери в регіоні.

Про це повідомляє ASAP Agri.

За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers, ринок фрахту суховантажів поки що не відчув суттєвого впливу. Ставки на костерний флот залишаються стабільними, оскільки кількість нових заявок на перевезення вантажів в регіоні досить обмежена і судновласники зі спотовими позиціями стикаються з труднощами у пошуках відповідного вантажу. У сегменті хендісайзів настрої також залишаються «ведмежими» через несприятливий для судновласників баланс між тоннажем і вантажною базою на першу половину грудня.

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює фрахт на панамакс-партію кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю на рівні 42-44 USD/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить  24 USD/т, зниження на 1 USD/т за тиждень.

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, без змін за тиждень.

Нагадаємо, фрахтові ставки на коастери продовжують зростати.