У сегменті водних перевезень спостерігається зростання попиту
Зростання попиту спостерігається у сегменті водних перевезень, що спричинило певні зміни у фрахтових ставках.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Власники костерів скористалися зменшенням пропозиції вільного тоннажу, підвищивши тарифні індикації в середньому на 2$ за тонну. Водночас ставки для перевезення панамаксами та хендісайзами залишаються стабільними через наявність вільних суден. Подібна ситуація фіксується і на ринку барж у дунайських портах, де тарифи залишаються незмінними через достатню кількість доступного тоннажу.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Румунія (1-3 тис. тонн) @10€;
• Ізмаїл – Італія (5-7 тис. тонн) @29-31$;
• Ізмаїл – Туреччина (5-6 тис.тонн) @24$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – Єгипет (10 тис. тонн) @35-37$;
• Чорноморськ – Італія (30-35 тис. тонн) @23-24$;
• Чорноморськ – Іспанія (25-30 тис. тонн) @23-25$.
Нагадаємо, за рік функціонування Українського коридору на експорт пішло 43,5 млн тонн агропродукції.