Тваринництво

У фірмовій мережі «КОМО» продажі в кілька разів вищі, ніж у супермаркетах

Після відкриття фірмових магазинів «КОМО» навколо них у середньому 9 торговельних точок відмовилися від реалізації продукції цієї торговельної марки.

Про це розповів керівник відділу трейд-маркетингу «КОМО Україна» Володимир Філоненко.

«Кожна з них продавала по 7-9 кг продукції «КОМО» та «Клубу сиру». Найгірший наш фірмовий магазин продає 450-500 кг сиру, і це ‒ дуже вагомі показники, ‒ наголосив він. ‒ Для порівняння: найбільший супермаркет «Сільпо» навіть під час акції продає 120-170 кг сиру».

Рішення відкрити фірмовий роздріб було досить сміливим саме для виробника сиру, а не молока: адже сир люди купують не щодня, підкреслив Володимир Філоненко.

«Ми вдалися до такого кроку насамперед, аби розширити канали збуту. Вирішили продавати продукцію споживачу напряму та почути його думку про наш сир. І тепер ми тестуємо новинки у власному роздрібі, опитуємо покупців, фіксуємо їхні бажання і те, що вони готові купувати», ‒ зазначив він.

Так, за словами Володимира Філоненка, у фірмових магазинах високі показники продажів тих позицій, які дистрибуція не продає: фета, витримані сири тощо.

Також він наголошує на важливості експертності: коли продавець може розповісти про кожен вид сиру.

«До прикладу, наші плавлені сири в тюбиках у фірмовому роздрібі продаються топово, коли продавець розмовляє з покупцями, пояснює їм, що це за продукт», ‒ зауважив він.

Нині фірмова мережа «КОМО» й «Клубу сиру» налічує близько 30 магазинів (обидва підприємства належать до сирного бізнесу групи компаній «Континіум»). І має намір активно зростати.

Як повідомлялося, у серпні виробники сиру підняли ціни на 1,7%.