Економічна доцільність перевезень «зерновим коридором» втрачає сенс
Економічна доцільність перевезень «зерновим коридором» через простій суден, який може тривати місяцями, втрачає сенс.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив президент Асоціації міжнародних експедиторів України Віктор Берестенко у Facebook.
Він нагадав, що середня кількість суден, що прибували за день до 3-х портів Великої Одеси (Одеса, Чорноморськ та Південний) в рамках «зернової ініціативи» постійно зменшувалася з 5,9 судна на день у вересні 2022 року до 1,9 у квітні 2023 року.
«Зерновий коридор з 9 травня фактично не працює. Економічна доцільність перевезень зернових культур коридором втрачає сенс (простій суден, який може тривати місяцями, «з’їдає» все)», – зауважив Віктор Берестенко.
Фахівець також розповів, що правоохоронні органи продовжують надсилати митникам доручення на затримку (огляд та переогляд) товарів. Якщо за весь минулий рік їх було близько 1100, то за січень-квітень поточного – вже понад 3000.
«Все це – затримки на кордоні, створення умов одним та перешкод – іншим», – підсумував Віктор Берестенко.
Нагадаємо, «зернову угоду» подовжено на два місяці.