Попит на лохину падає
Ціни на лохину на внутрішньому ринку та на експорт у цьому сезоні змінюються стрибкоподібно.
Про це йдеться у ринковому огляді журналу «Садівництво по-українськи».
Ірина Кухтіна, президентка асоціації «Ягідництво України», пов’язує волатильність зі значним спадом попиту на ягоду з боку харчової промисловості (близько 30%) та спекулятивними іграми в надвисокі ціни на початку сезону.
«Спад попиту пов’язаний з загальною інфляцією в світі і з тим фактом, що ягоди та продукти з ягодами не є товарами першої необхідності та об’єм споживання таких продуктів кінцевим споживачем є дуже чуттєвими до коливань ціни», – каже вона.
З огляду на перераховане раніше, Кухтіна радить виробникам ягід сфокусуватися в цьому сезоні на якості продукції.
«Велика кількість неякісної продукції нікому не потрібна, – зазначає експертка. – Або її будуть закуповувати за безцінь».
Читайте також: Ягідний сезон 2023 року буде нерівним, – експертка