Ситуація зі свіжими молочними продуктами стабілізується
Ситуація на ринку свіжих молокопродуктів поступово вирівнюється. Виробники вже змогли напрацювати нові схеми продажів. Торговельні мережі також провели певну оптимізацію, хоча при цьому в багатьох регіонах суттєво скоротилася кількість магазинів, що працюють.
Про це пише Інфагро.
Підходи до організації логістики також змінилися, що дозволило окремим підприємствам навіть збільшити обсяги виробництва.
Виробники молокопродуктів задовольняють попит, адже величезна кількість потенційних споживачів покинула Україну, а поставки на тимчасово окуповані та прифронтові території обмежені.
Найсерйознішою проблемою виробників молочних продуктів залишається неповернення більшістю торговельних мереж коштів за поставлені товари. До цього часу вони ще винні заводам-постачальникам за продукти, продані у довоєнний час.
У найвигіднішому становищі зараз виробники Західної України, де сконцентрована велика кількість переселенців, менше порушені логістичні ланцюги, працюють майже всі мережеві магазини та з’явилась можливість продавати більше товару поза мережами з кращими умовами.
Асортимент молокозаводів змінено на користь традиційних продуктів: молока, кефіру, сметани, сиру. Дорогі йогурти та десерти не мають особливого попиту.
Довоєнні ціни вже не утримуються на фіксованому рівні. За даними цінового моніторингу Держпродспоживслуби, мережі та, швидше за все, виробники, збільшили ціни на основні товарні позиції. Зокрема, минулого тижня молоко в Україні продавалося за середньою ціною 36 грн/кг, сметана – 39,3 грн/350 г.
Як повідомлялося, «Куликівське молоко» на Чернігівщині відновило роботу. Криворізький міськмолокозавод працює у посиленому режимі.