Вагони із зерном затримуються через неякісне планування й неточне зважування
Відвантаження зернових ускладнює відсутність відповідних вагових приладів і неякісне планування перевезень.
Про це під час Всеукраїнського практичного форуму «Власний елеватор» розповів керівник комерційного департаменту Львівської залізниці Юрій Іщук.
«Не всі під’їзні колії й елеваторні комплекси оснащені ваговими приладами для визначення маси зерна у залізничних вагонах. Це призводить до того, що використовуються інші види ваговимірювальної техніки – кранові чи автомобільні ваги. Та вони працюють неточно. І під час контрольних перевезень на інші станції Укрзалізниці виникає різниця у завантаження візків або перевищення вантажопідйомності, через що вагони затримуються, бо це загрожує безпеці руху й може призвести до транспортних подій. Так, виникає простій вагонів, що впливає на ефективність загального процесу», – відзначає Юрій Іщук.
Також на своєчасність відвантаження зернових впливає планування перевезень вантажів.
«Буває так, що станція побудувала потужні елеватори, які можуть відвантажувати значні обсяги зерна. Однак для того, щоб перевезти його зі станції на основні шляхи, необхідно враховувати профіль і колії ділянки. Наприклад, у Івано-Франківській області сьогодні ми можемо вивозити 33 вагони за добу. А от нещодавно один вантажовідправник затребував відвантаження 50 вагонів через кожних дві доби. Це призводить до того, що вантажі до перевезення приймаються, вивозяться до основних напрямків, накопичуються там і простоюють добами, тижнями, поки знаходиться можливість вивезти маршрутний поїзд», – розповідає Юрій Іщук.
Нагадаємо, Львівська залізниця відзвітувала про перевезення зернових вантажів у 2021 році.