Овочі-Ягоди-Сад

80% успіху крафтового виробництва – вміння продати, – виробник

80% успіху крафтового виробництва – вміння продати, – виробник

Олена Гашинська, засновниця компанії «Дім варення», яка продає від тисячі до 5 тис. банок на місяць, вважає що виробити продукт – лише 20% успіху, 80% – уміння успішно продавати.

Про це повідомляє журнал «Садівництво по-українськи».  

«Виробити такий продукт, як наш, – це лише 20% справи, а 80% – зуміти його успішно продати, – каже Олена Гашинська. – Багато хто в садівництві та харчовій галузі зациклюється на тому, як зробити продукт, і мало думають про маркетинг і продажі. У цьому і проблема».

Засновниця компанії розпочала бізнес з виробництва варення 7 років тому. 

«Крафта як такого в Україні не було, і я, по суті, захопила момент його зародження, – каже підприємиця. – А з великими виробниками не конкуруємо: у нас принципово інший продукт, ціна, позиціювання. Промислове виробництво використовує пектин і воду, частка ягід у них до 40%, а у нас майже вся банка заповнена фруктами. На самому початку на ринку було, напевно, з десяток таких же крафтовиків, як і я, і всі прекрасно співіснували. Зараз із них залишилися одиниці, певно, не змогли налагодити продажі так, щоб можна було далі розвиватися».

Читайте також:  «Дім варення» змінить назву та почне виготовляти соління