Агромаркет

Ферма «Карпатський буйвіл» змінила підхід до маркетингу завдяки локдауну

Ферма «Карпатський буйвіл» змінила підхід до маркетингу завдяки локдауну

Завдяки локдауну та кризовій ситуації колектив ферми «Карпатський буйвіл» на Закарпатті отримав потужний поштовх до розвитку.

Про це AgroTimes розповіла Інна Левдар, адміністраторка ферми «Карпатський буйвіл».

За її словами, до пандемії ферма реалізовувала свою продукцію на базарі й туристам під час екскурсій на ферму. Через локдаун туристів не стало й потрібно було знайти вихід із ситуації. Тому «Карпатський буйвіл» запустив онлайн-продажі — і за перші п’ять днів продав 66 кг сиру і 70 л згущеного молока.

«Локдаун примусив людей більше спілкуватись у соціальних мережах, і ми цим скористалися, — розповідала адміністраторка ферми. — Тоді й усвідомили, як багато втрачали, працюючи тільки в офлайні, та змінили свій звичний спосіб просування й продажу продукції».

Наразі ферма не відчуває особливої конкуренції ані щодо продукції з буйволиного молока, ані в туристичному сегменті.

«Карпатський буйвіл» й надалі розвиватиме агротуризм, що є прибутковим напрямом діяльності для ферми, зокрема, облаштує місце під кемпінг.

Нагадаємо, «Карпатський буйвіл» планує розширити лінійку молочних продуктів. Як повідомлялося, адресна доставка дозволила вижити невеликій сироварні.