На просування продукції під ТМ Zinka скоротили інвестиції
Фермерське господарство «Тетяна 2011» (Київська область) суттєво скоротило інвестиції у просування своєї продукції з козиного молока під ТМ Zinka, як порівняти з 2015 роком. Тоді, на початку роботи ферми, у маркетинг спрямовувалося до 85% доходу.
Про це розповів керівник ФГ «Тетяна 2011» Василь Цвик.
«Сьогодні ми пожинаємо плоди своєї роботи: люди купують більше продукції з козиного молока, ніж три роки тому», – зазначив він.
Кількарічна робота господарства з руйнування стереотипу про те, що продукти з козиного молока мають неприємний запах, дала позитивний результат.
Нині виробник ухвалив рішення реалізовувати продукцію через мережі супермаркетів і сімейні магазинчики у Києві й обласних центрах.
«З нашим асортиментом власні торгові точки не завжди витримують економіку», – пояснив Василь Цвик.
Наразі найскладнішим у співпраці з торговельними мережами є взаємна відповідальність за виконання взятих зобов’язань.
Як повідомлялося, на Прикарпатті відкрили козину ферму.