У виробництві яєць господарства населення мають більший запас міцності, – думка
На внутрішньому попиті на куряче яйце позначилося те, що багато людей активного віку та споживання виїхало за межі України.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла Юлія Фльорова, заступниця генерального директора групи компаній «Овостар Юніон»
«Поки що складно оцінити глибину тренду падіння внутрішнього попиту, – зауважила вона, – також немає офіційної статистики скорочення виробництва. Історично споживання яйця в Україні є одним із найвищих у світі».
Не можна забувати й історично значущі обсяги яйця, вироблені приватними домогосподарствами. На думку Юлії Фльорової, приватний ринок виявиться найстійкішим у цій ситуації.
«Якщо попит на внутрішньому ринку відновлюватиметься повільно, а можливості експорту будуть лімітовані, багато виробників будуть змушені скоротити поголів’я», – вважає вона.
Водночас всі ринки світу зараз зазнають цінового тиску через зростання складових собівартості виробництва.
«На початку цього року в багатьох європейських країнах і дуже сильно в США вирував грип птиці, який вніс значні корективи в чисельність поголів’я та обсяг виробленої продукції. Таких високих цін на світовому ринку давно не було, – наголосила Юлія Фльорова. – Це – потенційна можливість для галузі зберегти обсяги виробництва й отримати деякі фінансові послаблення».
Як повідомлялося, у І кварталі «Овостар Юніон» виробив на 10% менше яєць.