Tyson Foods побудує нові заводи в Азії
Компанія Tyson Foods (США) оголосила про плани будівництва нових виробничих потужностей у Китаї і Таїланді, а також розширення свого підприємства в Нідерландах.
Останнє розширення, під час якого потужності збільшено на 100 тис. тонн птиці, засноване на глобальній стратегії зростання компанії, спрямованій на те, щоб стати лідером із виробництва білка, обслуговуючи ринки, що розвиваються і стратегічних клієнтів, пише euromeatnews.
«Ми активно нарощуємо нашу присутність за кордоном, обслуговуючи служби громадського харчування і розширюючи роздрібну торгівлю за допомогою інноваційних продуктів. Наша команда нещодавно запустила бренд Tyson на ключові ринки, зокрема в європейському секторі громадського харчування та в роздрібній торгівлі Таїланду на електронній платформі, – заявив президент Tyson Foods International Кріс Ланггольц. – Ми інвестували в такі платформи в Малайзії та Австралії для задоволення споживчого попиту, оскільки COVID-19 прискорює електронні продажі по всьому світу».
Нещодавні придбання і спільні підприємства Tyson Foods розширили міжнародну присутність компанії в Китаї та Індії, зокрема в Таїланді, Малайзії, Австралії, Південній Кореї, Нідерландах та Бразилії.
Нагадаємо, Tyson Foods поширює свій бренд рослинного білка на Європу.
Довідка
Tyson Foods – одна з найбільших у світі харчових компаній, переробник і продавець курятини, яловичини та свинини. Володіє брендами Tyson, Jimmy Dean, Hillshire Farm, Ball Park, Wright, Aidells, ibp, State Fair.