ТМ «Ферма» запустила мобільний додаток із доповненою реальністю
Торгова марка «Ферма», яка належить групі компаній «Терра Фуд», першою серед виробників молочної продукції в Україні запустила мобільний додаток «Неймовірна ферма» з доповненою реальністю.
Про це повідомили у компанії.
У додатку зібрані цікаві факти про виробництво молочних продуктів (молоко, кефір, йогурт, фета та інші), тематичні ігри та конкурси.
Новий додаток дозволяє познайомитись із внутрішньою кухнею виробництва молочних продуктів, дізнатися про шлях молока від корови до склянки на столі.
«Наша мета – цікаво, в ігровій формі розповісти дорослим і дітям, що виробництво молочних продуктів – захопливий і високотехнологічний процес», – зазначила комерційна директорка «Терра Фуд» Інна Іванова.
Як повідомлялося, «Терра Фуд» запустила новий цех ультрапастеризації на Тульчинському маслосирзаводі.