Під брендом Lel’ почали виробляти копчену моцарелу
Український бренд свіжих сирів Lel’, що належить Ardis Group, почав виробляти копчену моцарелу. Кожні 3 грн від проданої паки передаватимуть фонду «Повернись живим» на потреби армії.
Про це повідомили в компанії Ardis Group, пише AgroPortal.
Новий для компанії метод виробництва – копчення – відбувається за температури 28-32 °С на дровах вільхи, повністю натурально зі свіжого коров‘ячого молока.
Категорія копчених сирів в Україні стрімко зростає та набуває популярності у споживачів. Так, якщо у 2021 року копчені сири зросли на 23%, то цього року приріст у ритейлі вже сягнув 55%, як порівняти з 2021 роком.
Як повідомлялося, «ЗароГ» додав у свій асортимент моцарелу.
Довідка
Ardis Group – група компаній, яка займається імпортом, виробництвом сирів і впроваджує сирні сервіси.
Lel‘ – бренд молочних продуктів, що належить компанії Ardis Group, які виготовляються на власному виробництві «Молочна майстерня». Сирна лінійка Lel’ включає продукти для кінцевого споживача і HoReCa: моцарела тверда, копчена та в розсолі, бурата, страчатела, рікота, чедарела, домашній сир.