Nestlé виводить на український ринок продукти з рослинного м'яса
Nestlé в Україні представляє бренд Garden Gourmet, під яким на вітчизняному ринку пропонуватимуть чотири нових рослинних продукти, повідомляє Sostav.
Лінійка продуктів зі штучного м’яса Garden Gourmet в Україні представлена котлетами для бургера, сосисками, фрикадельками та нагетсами.
Продукція Garden Gourmet нагадує м’ясо за смаком, зовнішнім виглядом і текстурою. Буряковий сік і фруктово-овочевий концентрат надають продуктам рум’яного забарвлення, олія та вода – соковитості. Протеїни містяться у пшениці та сертифікованій сої без ГМО. Оболонка рослинних сосисок виробляється з натуральних водоростей.
«Nestlé взяла на себе зобов’язання вдвічі зменшити обсяг викидів парникових газів від своєї діяльності до 2030 року, а до 2050 року досягти нульового балансу викидів. Зміни у продуктовому портфелі є частиною шляху компанії до своєї мети», – зазначила директорка бізнесу Nestlé Professional в Україні та Молдові Олена Шевельова.
Так, для створення рослинної котлети для бургера використовується на 80% менше енергії, як порівняти з таким самим продуктом із м’яса. При цьому вуглецевий слід і використання земель зменшуються на 80% і 75% відповідно.
Наразі страви з продуктів Garden Gourmet доступні для замовлення в ресторанах Києва та Львова. Протягом року перелік закладів розширюватиметься.
Наступним етапом стане запуск Garden Gourmet в роздрібні мережі наприкінці 2021 року.
Як повідомлялося, «АВК» зайшов у сегмент рослинного м’яса.