На внутрішньому ринку могло б з
Українські переробники молока недооцінюють значення маркетингу в формуванні позитивного іміджу продукції та її просуванні на внутрішньому ринку.
На цьому в інтерв’ю Agravery наголосив економіст Інвестиційного департаменту FAO, заступник голови робочої групи з визначення механізмів регуляторної політики на ринку молока України Андрій Ярмак.
«Я вважаю, що переробники могли б відсотків на 30 збільшити продажі на внутрішньому ринку навіть при існуючому низькому рівні доходів, якби вкладали кошти в поліпшення іміджу українських продуктів», — зазначив він.
З його слів, власникам молокозаводів не потрібно звинувачувати «журналістів у тому, що вони, нібито, обмовляють наші молочні продукти».
«Незалежні тести, звичні походи в магазин і небажання переробників приймати регламенти, що чітко розділяють молокопродукти та продукти з вмістом молока, на мій погляд, зайвий раз підтверджують правоту журналістів», — переконаний Ярмак.
Він підкреслив, що зараз в Україні є чудова нагода для ринкової диференціації виробників з якісною продукцією.
«Якби вони зібралися і створили свій, умовно назвемо, “знак якості”, рекламували його, роз’яснювали і показували, що це якісний молочний продукт, якому можна довіряти, підтверджували це незалежними тестами, водили екскурсії на підприємства і т. п., то вони змогли б продати значно більше продукції на внутрішньому ринку», — наголосив Ярмак.
Він додав, що за оцінками FAO, приблизний обсяг ринку, який можна було б отримати, поліпшивши імідж продукції, становить близько 2 млн т, навіть при низькому рівні доходів населення.
Нагадаймо, за різними оцінками, в Україні щороку формується до 1 млн т надлишку молока.
Додати коментар