Тваринництво
Головне:
Тваринництво

На внутрішньому ринку могло б з

На внутрішньому ринку могло б з

Українські переробники молока недооцінюють значення маркетингу в формуванні позитивного іміджу продукції та її просуванні на внутрішньому ринку.

На цьому в інтерв’ю Agravery наголосив економіст Інвестиційного департаменту FAO, заступник голови робочої групи з визначення механізмів регуляторної політики на ринку молока України Андрій Ярмак.

«Я вважаю, що переробники могли б відсотків на 30 збільшити продажі на внутрішньому ринку навіть при існуючому низькому рівні доходів, якби вкладали кошти в поліпшення іміджу українських продуктів», — зазначив він.

З його слів, власникам молокозаводів не потрібно звинувачувати «журналістів у тому, що вони, нібито, обмовляють наші молочні продукти».

«Незалежні тести, звичні походи в магазин і небажання переробників приймати регламенти, що чітко розділяють молокопродукти та продукти з вмістом молока, на мій погляд, зайвий раз підтверджують правоту журналістів», — переконаний Ярмак.

Він підкреслив, що зараз в Україні є чудова нагода для ринкової диференціації виробників з якісною продукцією.

«Якби вони зібралися і створили свій, умовно назвемо, “знак якості”, рекламували його, роз’яснювали і показували, що це якісний молочний продукт, якому можна довіряти, підтверджували це незалежними тестами, водили екскурсії на підприємства і т. п., то вони змогли б продати значно більше продукції на внутрішньому ринку», — наголосив Ярмак.

Він додав, що за оцінками FAO, приблизний обсяг ринку, який можна було б отримати, поліпшивши імідж продукції, становить близько 2 млн т, навіть при низькому рівні доходів населення.

Нагадаймо, за різними оцінками, в Україні щороку формується до 1 млн т надлишку молока.

Agravery

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Журнали