«Індичка» розробила нову лінійку виробів із індичатини
Протягом кількох останніх років в Україні попит на індичатину зріс із 0,2 кг до 0,9 кг на людину на рік.
Про це повідомила комерційна директорка ТОВ «Індичка» Яна Сєліна, пишуть «Харчові технології».
«З кожним роком стає популярнішою мода на правильне, а найголовніше – здорове харчування, де індичка відіграє одну з провідних ролей, – пояснила вона. – Сьогодні майже у кожному ресторані України є в меню страва з використанням м’яса індички».
Попит на індичатину та продукти з неї щороку зростатиме, переконана Яна Сєліна.
За її словами, головна тенденція та вимога сьогодення – економія часу споживачів.
«Покупці прагнуть отримувати вже готовий до споживання продукт або на його приготування витрачати мінімум часу, – зазначила Яна Сєліна. – Тому «Індичка» також іде цим шляхом та розвиває напрям напівфабрикатів. Наразі ми розробили нову лінійку виробів із м’яса індички, яку вже незабаром можна буде придбати на полицях супермаркетів».
Як повідомлялося, виробництво індичатини в І кварталі втратило 9%.
Довідка
«Індичка» – один із лідерів із виробництва м’яса індички в Україні, займає 20% ринку. У всеукраїнських торговельних мережах реалізує значну частку продукції під ТМ «Своя Індичка». Лідирує серед вітчизняних експортерів індичатини, хоча експортний канал збуту – найменший для компанії.