Чи є місце для нових гравців на ринку кормів, – думка
Успіх для нових гравців на ринку кормів можливий у разі збігу певних обставин.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів співзасновник агропромгрупи «Пан Курчак» Сергій Горлач.
Корм – відносно недорогий продукт, і його доставка в господарство на далекі відстані (понад 300 км) недоцільна з огляду витрат на логістику, зауважив він.
«Тому якщо й будувати новий завод, потрібно проаналізувати регіон на наявність потенційних споживачів, конкурентів, як розташовані їхні виробництва щодо споживачів, – підкреслив Сергій Горлач. – І за умови, що весь цей пазл складеться, вирішувати питання щодо будівництва».
За його словами, дрібним виробникам традиційних кормів буде дедалі важче.
«Якщо у регіоні тваринницькі компанії самі забезпечують себе кормами, то будувати кормовиробництво, орієнтуючись на дрібного споживача, я б не радив, – зазначив він. – Важливо знайти або територіальну нішу, або взагалі орієнтуватися на виробництво нішевого кормового продукту».
Як повідомлялося, в агрофірмі «Маяк» підвищили добові прирости свиней завдяки власному комбікормовому виробництву.