8 споживацьких трендів молочного ринку
Світові молочні виставки, форуми з фудіндустрії виділяють низку споживацьких трендів, яким варто приділяти увагу.
Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese, Ardis Group, розповіла про вісім тенденцій на молочному ринку.
1. Здорова їжа.
Вона має доповнену цінність для споживача. Наприклад, так звана їжа для мозку.
«Переробникам молока варто думати, які креативні продукти можна впровадити у відповідь на такий запит», ‒ наголосила вона.
2. Біопродукція.
Органічні продукти без домішок, які ніколи не будуть дешевшими – традиційний тренд, бо він – про здоров’я.
3. Веганські продукти.
Цей тренд активно розвивається вже років 10. Зокрема, є веганські сири з цікавими добавками, смаками.
4. Продукти з географічним зазначенням.
Споживачі отримують впевненість, що такі продукти мають сталу якість і смак, бо виробляються за незмінною технологією. В Україні серед молочних продуктів географічне зазначення має гуцульська бриндзя.
5. Розмаїття молочної продукції.
Молочна галузь щороку пропонує чимало нових цікавих продуктів: різної консистенції, з різними добавками, різних форм, у різній упакові. Тут є простір для інноваційних рішень.
6. Рішення для HoReCa.
Щоб створити продукт для мережевих ресторанів, потрібно розробити особливу рецептуру, що підходить для її технологічного процесу, особливу текстуру, консистенцію, опаковання.
«Усе це перспективно для молокопереробників (і виробників сиру, зокрема)», ‒ вважає Наталія Кагадій.
7. Штучний інтелект.
Послугами Chat GPT користуються різні галузі, й виробники молочних продуктів ‒ не виключення.
8. Упакова.
Вона може бути екологічною, сезонною (наприклад, різдвяною), креативною.
Як повідомлялося, український виробник ‒ серед 100 найкращих стартапів світу з виробництва рослинної їжі.