Техніка

Зниження тиску в шинах зменшує ущільнення ґрунту

Виробники KUHN та Continental запустили кампанію «Усунення ущільнення ґрунту», щоб продемонструвати, як правильний вибір шин і підтримання тиску в шинах можуть допомогти мінімізувати ущільнення ґрунту.

Про це повідомляє прес-служба KUHN.

У першому випробуванні техніки використовували знаряддя KUHN Optimer XL 5000, щоб показати, як зниження тиску майже наполовину, порівняно з рекомендованим натиском дорожнього покриття, знижує ущільнення ґрунту та підвищує ефективність роботи трактора та культиватора.

На стерні задні шини трактора Fendt 720 були налаштовані на 9 фунтів на квадратний дюйм, а передні – на 12 фунтів на квадратний дюйм.

«Це менше половини того, з чим трактор може працювати на дорозі, і це демонструє різницю, необхідну для роботи з правильним тиском для навантаження за використанні великих навісних знарядь, – зазначає ґрунтознавець з ADAS Джон Вільямс.

Потім той же трактор працював за тиску 21 фунт на квадратний дюйм як на передніх, так і задніх шинах.

«Пробуксовування шин різко збільшилося зі збільшенням тиску – від менше 10% до більше 40%. Трактор боровся за зчеплення та залишав сліди занесення на ґрунті. Більший відсоток від загальної ваги припадав на меншу площу поверхні, що дуже ущільнювало ґрунт», додає фахівець.

Так, було визначено, що 39% витрат, пов’язаних з ущільненням, можна знизити, обравши правильні шини та машини з оптимальним тиском для навантаження.

«Компанія Continental також розробила мобільний додаток, щоб допомогти операторам вибрати правильний тиск для будь-якого заданого навантаження», – відзначає спеціаліст із сільськогосподарських шин Continental Річард Хатчинс.

Нагадаємо, переущільнення ґрунту можна уникнути кількома способами.