Техніка

John Greaves уперше розробив універсальний причіп для томатів і зернових

Причіп ПСТ-16
Причіп ПСТ-16 від John Greaves

Компанія John Greaves на індивідуальне замовлення вперше виготовила причіп ПСТ-16 для збирання томатів, але завдяки вдалим конструкційним рішення його специфіку розширили для роботи із зерновою групою також.

Про це кореспонденту AgroTimes розповів керівник відділу маркетингу John Greaves Вадим Клименко.

«Обов’язковою умовою замовника була можливість використовувати причіп у складі автопоїзду. Тому ми посилили раму й змінили систему навантаження передньої осі, щоб він міг розвертатися й вісь витримувала причепи, приєднані ззаду. Особливістю нашого виробництва є застосування спільних турецько-українських осей. Також, на прохання клієнта, ми реалізували тристороннє вивантаження: вправо, вліво й назад. І оскільки томат часто збирається до пізньої осені, то причіп обладнали шинами збільшеного діаметру, щоб мінімізувати ущільнення ґрунту», – відзначає Вадим Клименко.

Система гальм ПСТ-16 – пневматична двоконтурна. Утім, за бажанням замовника, виробник на етапі проектування закладає гідравлічну систему.

Об’єм кузова становить 16 м3, вантажопідйомність причепу – 13000 кг, власна маса – 4700 кг.

Для роботи із зерновою групою збільшили борти. Та загалом ПСТ-16 є універсальним і може використовуватися для перевезення різних сипучих матеріалів, навіть піску.

«Щоб причіп був надійний і відповідав вимогам щодо пересування дорогами загального значення, його обладнали відповідним освітленням, системами гальмування й пасивної безпеки. Усе це ми вже відпрацювали під час виробництва наших автомобільних напівпричепів і бункерів-перевантажувачів. Також на завершальному етапі внесення причепу в сертифікацію Держпродспоживслужби, що дозволить отримати номерні знаки», – зазначає Вадим Клименко.

За його словами, новий причіп ПСТ-16 цього року запустять у серійне виробництво.

Нагадаємо, бункер-перевантажувач АНП-20 виконує 30% роботи комбайну.