Техніка

ХТЗ показав трактор з коробкою-автоматом

ХТЗ показав трактор з коробкою-автоматом

Новий колісний трактор ХТЗ-160У презентовали на Міжнародній агропромисловій виставці AgroExpo 2020. На ньому встановлюються рядні двигуни потужністю від 150 до 180 к. с. та  п’ятивальна автоматична коробка передач PowerShift з мікропроцесорної системою дистанційного керування. «Автомат» має два режими: «польовий» і «транспортний».


Про це повідомляє «АвтоЦентр».

На спеціальний монітор, розташований на передній стійці, виводиться інформація про діапазонах КП, включаючи нейтральне положення, а також про тиск в коробці; тут також показується і температура забортного повітря.

Коробка передач – п’ятивальна, без муфти зчеплення. Має 18 передач переднього ходу і 9 – заднього. Передачі розділені на три діапазони. Швидкість руху – від 2,9 до 40,1 км/год.

Встановлена ​​коробка змикає дві напіврами: передню і задню. Передня полурама – просторова, зварена. На неї кріпиться передній міст, який має паралелограмну підвіску з гідропневматичними амортизаторами.

Також на передню раму монтується навісна система з гаковим захопленнями вантажопідйомністю до 2,5 т. За доплату може бути встановлений гідравлічний вал відбору потужності на 1000 об/хв. У штатну комплектацію також входять портали для фронтального навантажувача вантажопідйомністю 2,0 т.

Задня напіврама також просторова, зварена. На неї кріпиться навісне обладнання з гаковим захопленнями вантажопідйомністю 5,0 т. Тут також є мікроліфт для транспортування причепів і напівпричепів. Сюди також поставлять маятниковий пристрій для роботи з сільськогосподарськими знаряддями.

Гідросистема на трактора має 6-секційний гідророзподільник, три секції задіяні на фронтальний навантажувач і на навісну систему трактора.

На модель монтується каркасна, одномісна кабіна з центральним розташуванням сидіння. Рульова колонка з рідкокристалічним дисплеєм – така ж, як і на моделях ХТЗ серій 240 і 150. Усередині є кондиціонер і обігрівач. Для роботи в темний час доби на тракторі встановлено фари з LED-освітленням.

Читайте також: ХТЗ вводить в експлуатацію японське та німецьке обладнання