Овочі - Ягоди - Сад
Головне:
Під час карантину важливо зберегти логістичні потоки для забезпечення аграріїв насінням, - думка За два місяці Україна закупила за кордоном 6 тис. тонн сиру У Канаді послугами агроавіації користується кожен четвертий-п’ятий фермер У групі компаній «Олстас» знайшли спосіб уникнути промивання ґрунтових гербіцидів Зорянський елеватор на Рівненщині завершує відвантаження зерна Компанія FMC розпочала реєстрацію препаратів для захисту томатів від південноамериканської томатної молі Вітчизняні борошномели закликають владу тимчасово обмежити експорт зерна, аби запобігти здорожчанню хліба АМКУ призупинив впровадження «Укрзалізницею» нового договору про надання послуг На термінал Neptune зайшов під завантаження найбільший балкер Про нові органічні малинники площею 40–50 га на кілька років можна забути, – експерт
Овочі - Ягоди - Сад

Закриття продовольчих ринків змусило дрібних фермерів шукати збут в інтернеті

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Закриття продовольчих ринків найбільше вдарило по дрібних фермерах та селянах-одноосібниках, які орієнтувалисся на ці канали збуту. Вже розпочався сезон тепличних овочів та зелені, через 2-3 тижня достигне суниця садова. Зараз фермери шукають онлайн майданчики з продажу і доставки продукції. 

Про це повідомляє Український проєкт розвитку плодоовочевого бізнесу (UHBDP).

«У зоні ризику сімейні міні-бізнеси і самотні жінки-сільгоспвиробники, для яких вирощування овочів, фруктів, ягід – єдине джерело доходів. Ситуація ускладнюється тим, що дрібні виробники не готові до змін, негнучкі та не мають можливостей для відновлення і розвитку», – наголосив Олександра Гармаш, міжпроектний менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP.

Виробники тепличних овочів Кам’янсько-Дніпровського району свою продукцію переважно реалізовували на місцевому торгівельному майданчику. Зараз майданчик зачинений, спілкування учасників тепличного бізнесу обмежено, і трейдери, користуючись ситуацією, намагаються максимально знизити закупівельні ціни.

«Тепер саме час об’єднуватися, кооперуватися, щоб створювати великі партії однорідної продукції для вигідних продажів, – наголосив Андрій Чорний, засновник компанії «Агрокоін» із Запорізької області. – Виробники Кам’янсько-Дніпровського району вже не говорять про прибуток, головне повернути вкладені гроші, щоб мати оборотні кошти для бізнесу. Бачу, багато Інтернет-майданчиків додали у свою лінійку товарів плодоовочеву продукцію, вони готові приймати овочі та фрукти дорожче ніж трейдери. Думаю, виробникам треба шукати такі торгові майданчики для більш вигідних продажів» .

Також розвивається такий сервіс, як фермерська доставка до дверей.

Читайте також: Експерт розповів про заморозки на овочах і фруктах і назвав головну проблему сезону

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!