Овочі-Ягоди-Сад

Як зацікавити мережі у співпробітництві, - досвід

Зацікавити торговельні мережі виробник продукції може або демпінговими цінами, що не є гарним виходом, або презентації уникальної концепції.

Про це під час міжнародного практичного форуму «Інтенсивний Сад/Ягідник» розповів керівник СВК «Ягідки», BigBlue Organic Blueberry Farm Олег Науменко.

За його словами, у великі мережі виробнику агропродукції буде складно потрапити без якоїсь особливої «фішки», яка відрізнятиме його від конкурентів.

«Якщо ви працюєте не в преміум, а в звичайному сегменті, єдину «фішку», яку ви можете запропонувати, – це демпінг ціни. Низька ціна буде єдиним, що може зацікавити мережу, якщо виробник не реалізував якусь концепцію, в яку повірить мережа. В нашому випадку мова йде про маркетингову складову, пакування й органічну складову. Усе це в комплексі дає нам перевагу у багатьох мережах. І тепер ми обираємо мережі, а не йдемо до кожної зі своїми пропозиціями», – констатував Олег Науменко.

Він впевнений, що виробник ексклюзивної продукції отримає більш прийнятні ціни, бонуси та більш комфортні умови договору. Тому фахівець радить не демпінгувати, а шукати переваги власного господарства, щоб презентувати їх як «фішку» мережі супермаркетів.

«Бо демінг цін потім знищить не тільки виробника, а й його колег», – додав Олег Науменко.

Фахівець також радить зрозуміти, хто буде кінцевим споживачем продукції. Це дасть можливість адаптувати упаковку в частині етикетки, дизайну, маркетингу тощо. Це допоможе реалізовувати товар у найкоротші строки, чого власне й потрібно супермаркету.

Раніше фахівець розповів про переваги й недоліки співпраці з мережами супермаркетів.