Овочі-Ягоди-Сад

Спражу продавати важче, проте обізнаність споживачів зросла

Спражу продавати важче, проте обізнаність споживачів зросла

Цього сезону збільшилася пропозиція спаржі, ціни дещо вищі, але продавати важче.

Такими спостереженнями у своїй колонці на AgroTimes поділився Олександр Журавель

власник ФГ «Аспарагус Журавля», що на Полтавщині.

«Загальний тренд: цього року продавати спаржу значно важче, ніж було минулого», – зазначив він.

Основний ринок збуту цього фермера – Київ. І хоча минулого року в Києві людей було менше, ніж нині, однак і продавців спаржі теж було менше. Зараз торгових точок у цілому більше, активно працюють супермаркети, дрібні магазинчики, тож конкуренція значна. 

«Щодо ринку спаржі в Україні, то він постійно трансформується. Починають активніше віддавати врожай ті плантації, які насаджувалися фермерами перед війною. З іншого боку, кілька найбільших спаржевих плантацій, які розміщувалися в Херсонській області, досі в окупації», – зазначив Олександр Журавель.

Він відмітив, що обізнаність населення про спаржу як продукт для здорового харчування за останній рік істотно зросла. 

«Тобто покупці свідомо її шукають і хочуть мати в раціоні здорову їжу», – уточнив виробник.

Цього року торгувати спаржею починали з 300 грн/кг, тоді як торік продавали по 200 грн/кг. Цього року ціна може знизитися до 250 грн/кг.

Читайте також: Першу спаржу продають уроздріб по 300 грн/кг