Садівник сказав, чому ризиковано тримати урожай до певного числа
Поступовий продаж фруктів дозволяє отримувати надходження грошей на оперативні витрати, виконувати імпортні контракти та зменшити цінові ризики.
Таку думку в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» висловлює Владислав Макаренко, співвласник фермерського господарства Макосад.
Маркетингову тактику продажів яблук слід ув’язувати з господарською діяльністю садівничого підприємства.
«Має бути постійний колообіг фінансів, щоб завжди були надходження для закуповування агрохімії, оплати електроенергії тощо», – каже він.
До того ж контрагенти господарства з експорту теж чекають від нього стабільної планомірної роботи. Тому неможливо тримати урожай до якогось певного числа, а потім все продати, вважає Макаренко.
«Втім, можна зловити різні цінові рамки – наприклад, восени продати дорожче, ніж взимку, а навесні – ніж влітку, – розмірковує фермер. – Але, якщо ми постійно граємо в цю гру, то й вирівнюємо ризики. Все ставити на щось одне – дуже ризиковано. До того ж, якщо ми зменшуємо обсяг урожаю, то й менше ризикуємо».
Читайте також: Навесні яблука можуть бути дешевшими, ніж восени