Попит на українські фрукти вищий за передвоєнний
Відвідуваність стендів компанії-експортера українського яблука USPA Fruit на минулорічних міжнародних виставках Gulfood (Дубай) та Seal (Париж) була рекордною.
Про у матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» пише Володимир Гуржій, керівник USPA Fruit.
«Світова пандемія та онлайн формати виставок зробили професіоналів ринку голодними, а отже, як тільки виставки повернулись в офлайн, всі не вагаючись активізувались», – каже він та додає ще один важливий чинник такого інтересу до українських стендів. – Україну зараз всі знають, і попит на українські продукти дещо вищий за передвоєнний».
За словами Гуржія, серед основних ідей, які зараз несуть українські компанії під час участі в іноземних виставках, є наступні: Україна експортує, українські компанії стабільні як партнери
«Іноземці, як правило, сприймають таку інформацію з подивом та повагою щодо витривалості, загартованості українського бізнесу, враховуючи війну в країні, – розповідає керівник USPA Fruit. – Для багатьох з них те, як Україна протистоїть ворогу в безпековому та економічному сенсах, – це подвиг, а відвідування нашими компаніями міжнародних заходів – перемога».
Читайте також: Дефіцит експортних яблук вплинув на ріст цін