Овочі-Ягоди-Сад

Картоплярі прогнозують складний сезон 2020–2021 через COVID-19

Картоплярі прогнозують складний сезон 2020–2021 через COVID-19

На офіційному сайті крупної компанії-виробника насіннєвої картоплі HZPC з’явилася інформація про те, що, незважаючи на наслідки COVID-19, HZPC відпрацювала успішний робочий сезон 2019–2020. 

Припускається, що майбутній фінансовий рік буде складнішим. 

«Ми на порозі сезону, який охоплює величезну глобальну економічну рецесію», –– йдеться в повідомленні.

У звітах йдеться про те, що обсяги продажу компанії зросли: 892 тис. тонн картоплі було продано напряму або через ліцензіатів, тоді як у попередньому сезоні –– 815 тис. тонн. Готівковий оборот збільшився до 364 млн. євро (зростання на 14 млн. євро). Показник EBITDA (прибуток до сплати податків, відсотків, зносу та амортизації) становив 17 млн євро (минулого року –– 18 млн євро).
«Це чудовий результат для нас», –– йдеться у звіті.

«Наслідки пандемії були обмежені в 2019–2020 рр., але ми очікуємо, що вони будуть набагато істотнішими в майбутньому фінансовому році, – пояснює Джерард Бекс, генеральний директор HZPC. – Нам доведеться мати справу як із прямими, так і з непрямими наслідками COVID-19».


Прикладом таких непрямих наслідків є величезна економічна рецесія в різних країнах, де HZPC продає свою насіннєву картоплю.
Зазначається, що цей спад набагато суттєвіший в країнах Азії та Африки порівняно з наслідками в Європі чи США.

«Ми стурбовані відсутністю твердої валюти в різних країнах та надзвичайно низькою ціною на товарну картоплю майже по всьому світу. У наступному році нам доведеться бути надзвичайно обережними, – прокоментував Джерард Бекс. – Тим не менше, основи HZPC стабільні, і в нас є фантастичні виробники та працівники, які підтримують картоплю як важливий елемент у світових поставках продовольства. Не випускаймо з уваги довгострокові цілі: навіть ця криза зрештою мине».


Читайте також: Росія збільшила експорт картоплі у першу чергу за рахунок Донбасу