Овочі-Ягоди-Сад

Аналітик назвав три пріоритети українського плодоовочівництва

Аналітик назвав три пріоритети українського плодоовочівництва

Висока додана вартість, за рахунок, наприклад пакування та брендування, унікальність продукції (сорт, або вид) та експорт мають стати пріоритетними у виробництві української плодоовочевої продукції.

Про це в своїй колонці в журналі «Садівництво по-українськи» написав Євген Кузін, аналітик плодоовочевого ринку в проєкті EastFruit, міжнародний консультант ФАО.

«В умовах відсутності економічного дива та падіння українського ринку в кількісному та якісному відношеннях Україна може вирощувати набагато більше продукції, ніж здатна спожити. Тому майбутнє нашого виробництва – в експорті», – наголосив експерт.

Він навів приклад Нової Зеландії, експорт цибулі з якої в 10 разів більший за український, а основний ринок збуту цієї країни – Євросоюз, який розташований за 18 тис. кілометрів. 

«І Німеччина в другій половині сезону орієнтується на своєму ринку на ціни саме новозеландської цибулі», – підкреслив Євген Кузін.

Читайте також:  Українську цибулю експортують переважно до Румунії