Аналітик назвав три пріоритети українського плодоовочівництва

Висока додана вартість, за рахунок, наприклад пакування та брендування, унікальність продукції (сорт, або вид) та експорт мають стати пріоритетними у виробництві української плодоовочевої продукції.
Про це в своїй колонці в журналі «Садівництво по-українськи» написав Євген Кузін, аналітик плодоовочевого ринку в проєкті EastFruit, міжнародний консультант ФАО.
«В умовах відсутності економічного дива та падіння українського ринку в кількісному та якісному відношеннях Україна може вирощувати набагато більше продукції, ніж здатна спожити. Тому майбутнє нашого виробництва – в експорті», – наголосив експерт.
Він навів приклад Нової Зеландії, експорт цибулі з якої в 10 разів більший за український, а основний ринок збуту цієї країни – Євросоюз, який розташований за 18 тис. кілометрів.
«І Німеччина в другій половині сезону орієнтується на своєму ринку на ціни саме новозеландської цибулі», – підкреслив Євген Кузін.
Читайте також: Українську цибулю експортують переважно до Румунії