Овочі - Ягоди - Сад
Головне:
Під час карантину важливо зберегти логістичні потоки для забезпечення аграріїв насінням, - думка За два місяці Україна закупила за кордоном 6 тис. тонн сиру У Канаді послугами агроавіації користується кожен четвертий-п’ятий фермер У групі компаній «Олстас» знайшли спосіб уникнути промивання ґрунтових гербіцидів Зорянський елеватор на Рівненщині завершує відвантаження зерна Компанія FMC розпочала реєстрацію препаратів для захисту томатів від південноамериканської томатної молі Вітчизняні борошномели закликають владу тимчасово обмежити експорт зерна, аби запобігти здорожчанню хліба АМКУ призупинив впровадження «Укрзалізницею» нового договору про надання послуг На термінал Neptune зайшов під завантаження найбільший балкер Про нові органічні малинники площею 40–50 га на кілька років можна забути, – експерт
Овочі - Ягоди - Сад

6 сортів прагнуть повторити успіх яблук Pink Lady

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Європейські садівники сподіваються, що хоч деякі з нових сортів Tessa, Enjoy, Morgana, SweetTango, Issaq і Kissabel зможуть повторити успіх американського Pink Lady, яке має геніальний та продуманий маркетинг.

Про це повідомляє Sad24.

Як зазначає видання, на стендах провідних західноєвропейських виробників яблук з Франції та Італії на недавній виставці FruitLogistica сорти Golden, Granny або Gala як найпопулярніші яблука були присутні. Але найбільше експортувалися нові клубні сорти, такі як Tessa, Enjoy, Morgana, SweetTango, Issaq і Kissabel.

«Ясно видно, що хоча тріо класичних сортів 3G (Gala / Golden / Granny) є найважливішим у цих країнах з точки зору виробництва та обсягу торгівлі, певно, що в найближчі роки нові сорти будуть сильно просуватися», — зауважує видання.

Торговці бачать у цьому шанс зберегти замовника своїх фруктів, які мають бути дорожчими, але й пропонують додаткову вартість, за яку не тільки відповідальний виробник чи виробник фруктів, а й, або, перш за все, маркетинг. 

«Кожен з цих сортів повинен розповісти історію, виправдати, чому ми повинні платити за це набагато більше, ніж за стандартні сорти. Ось так будується бренд, підтримується логотипом, упаковкою та просуванням. Всі сподіваються, що хоча б деякі з цих сортів повторять успіх Pink Lady» — підсумовується у повідомленні.

Читайте також:Нові сорти яблуні можуть довше зберігатися в холодильниках

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!