Елеватор

В Одеському порту полегшено оформлення заїзду вантажівок

Процедура оформлення заїзду вантажівок в Одеський порт стала ще прозорішою.

Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці Адміністрації морських портів України.

Інформація про кількість вільних заявок для заїзду у порт по конкретних секторах часу (тайм-слотах) впродовж доби, а також по терміналах і режимах слідування вантажу стала доступна безпосередньо у точці оформлення заїзду.

Інформаційна панель змонтована у залі оформлення заїзду транспорту, на території накопичувального майданчика ТОВ «Євротермінал» (Сухий порт), де знаходяться робочі місця співробітників облікових груп, операторів контейнерних терміналів та співробітників відповідної служби адміністрації порту. Таким чином, клієнти порту можуть зчитувати дані не лише з комп’ютерів у своїх офісах – через Інформаційну систему портового співтовариства, а й безпосередньо у точці, де відбувається оформлення заїзду.

«Йдеться про відкритість і однакову доступність інформації для всіх учасників автотранспортної логістики – від операторів контейнерних терміналів і транспортно-експедиторських компаній до фірм-перевізників і навіть кожного водія-далекобійника окремо. Досвід виробничої експлуатації програмного забезпечення «Тайм-слот», з урахуванням всіх побажань і пропозицій наших партнерів, продемонстрував, що завдяки даному IT- сервісу можна більше ніж удвічі збільшити показники обробки вантажного автотранспорту, який слідує в Одеський порт», – повідомив начальник Одеської філії ДП «АМПУ» Максим Лапай.

21.10.2020 р., тобто через місяць після впровадження «Тайм-слоту» був зафіксований найбільший за останні роки показник обробки автотранспорту – 1998 одиниць за добу, а 27.10.2020 р. найбільший показник вивозу імпортних контейнерів – 662 од. за добу, при середньодобовій обробці близько 350 од.

Як пояснюють у службі транспортування та супроводження вантажів (СТіСВ), за допомогою додатку «Тайм-слот» інженери СТтаСВ заздалегідь формують кількість заявок на заїзд транспорту. Для цього 24 години наступної доби розбиваються на вісім секторів по три години – з восьмої до восьмої ранку відповідно. У кожному секторі висвітлюється кількість вантажівок, яка може заїхати у цей проміжок часу, не створюючи заторів на КПП і на території самих терміналів. По мірі того, як експедитори вибирають заявки, інформація актуалізується на моніторі. Якщо компанія зарезервувала місце скажімо у секторі-6 – з 23-ї вечора до 2-ї години ночі, а водій доставив вантаж на п’ять годин раніше і спостерігає на моніторі, що є вільні місця у секторі-4, він телефонує своєму експедитору і той оперативно міняє заявку.

Нагадаємо, Одеський порт вперше за рік самотужки провів буксирувальну операцію.