Елеватор

Тривалість обробки суден в портах під час повномасштабної війни зросла на 30%

Тривалість обробки суден в портах під час повномасштабної війни зросла на 30%

Війна вплинула на тривалість обробки суден в портах. Порівняно з ситуацією до повномасштабного вторгнення тривалість вантажних робіт в портах зросла на 30%, оскільки завантаження суден припиняється, коли оголошується повітряна тривога.

Про це у своєму блозі «Блог економіста» в Телеграм розповіла провідний експерт Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Ірина Коссе, коментуючи протести французьких фермерів.

За її словами, також більш тривалими стали перевірки прикордонної служби. Прикордонна служба перевіряє не лише вантажі, а й можливу наявність російських диверсійних груп, які й досі залишаються загрозою.

Українські експерти вважають, що росія не буде навмисно нападати на іноземні торгові судна.

«Справа не лише у міжнародному осуді, а й у підвищенні вартості страхування кораблів, які ходитимуть Чорним морем, російських теж. Наразі українські чиновники вважають, що гостра небезпека може чекати лише на ті кораблі, які перебувають у доках.

Торгові судна не є повністю захищеними, наголошує Васьков з Мінінфраструктури, адже Україні бракує засобів протиповітряної оборони, міжнародного моніторингу і (в ідеалі) іноземного військового супроводу. Але цілком реально знайти кораблі, команди та досвідчених капітанів, готових іти в українські порти», – зауважила Ірина Коссе.

Нагадаємо, ставки фрахту на перевезення водним транспортом знизились на 1-3$ за тонну.