Елеватор

Перспективи залізничних зерноперевезень на конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище»

Перспективи залізничних зерноперевезень на конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище»

Днями «Укрзалізниця» ввела заборону на в’їзд на залізничні магістралі приватних порожніх вагонів приналежності інших держав на адресу будь-яких отримувачів. Цю заборону у перевізника  пояснили перенасиченням вантажного парку вантажних вагонів, підкресливши, що це має дієвим засобом боротьби з їх профіцитом.

При цьому ввозити пусті вагони-зерновози державний монополіст заборонив ще минулої осені й знову ж таки – через наявність надмірної кількості як вагонів власного інвентарного парку, так і хоперів, що належать приватним кампаніям. За образним висловлюванням комерційного директора «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, якщо не обмежити кількість рухомого складу, то невдовзі можна буде стикнутися з ситуацією, коли перший вагон наздожене останній.

Тим не менш, незважаючи на профіцит, вартість користування вагонами як державного перевізника, так і приватних компаній постійно зростає. При цьому отримати порожні вагони навіть під маршрутні відправки у часи пікових навантажень на залізницю елеваторам буває дуже непросто.

Як галузь залізничних перевезень впливає на елеваторний ринок і яких ще новацій чекати від залізничників поточного року – – про це говоритимемо 2 липня на конференції «Елеватор Плюс. Ефективне зерносховище», яку традиційно проводять AGP Group та журнал The Ukrainian Farmer і участь у якій цього року вперше можна взяти як офф-, так і он-лайн. 

Цей новий формат проведення конференції, з одного боку, дозволить забезпечити максимальну безпечність всіх учасників і спікерів в умовах епідемічної загрози, а з іншого – максимально зберегти можливості для обговорення актуальної проблематики елеваторного ринку і спілкування у колі спеціалістів. Чекаємо на вашу участь у конференції!