Елеватор

Оператори ведуть активні переговори з судновласниками щодо фіксингу великогабаритних суден в напрямку портів Одеси

Оператори ведуть активні переговори з судновласниками щодо фіксингу великогабаритних суден в напрямку портів Одеси

Станом на 19 вересня агроекспорт річковим та морським транспортом становив 2.2 млн тонн. Поточні темпи говорять про очікуваний абсолютний рекорд експорту річковим транспортом у вересні, який може сягнути майже 3 млн. тонн за умові збереження темпів.

Про це у Телеграм-каналі повідомляють аналітики Spike Brokers.
В додаток до успіхів агроекспорту річковим транспортом, функціонування альтернативного зерновому коридору морського маршруту офіційно підтверджено. Оператори вже в активних переговорах з судновласниками щодо фіксингу великогабаритних суден в напрямку портів Одеси.
Враховуючи обмеженість пропозиції флоту та військові ризики очікувана вартість фрахту до Іспанії альтернативним морським коридором очікується на рівні близько 40$ для суден класу «хенді» та 25$ для суде класу «панамакс». Дані ставки є майже на 30-40$ на тонну нижчими ніж наявні річкові альтернативи експорту для української агропродукції.
Ринкові ставки транспортування водним транспортом:
• Ізмаїл, Україна – Констанца, Румунія @40-45€ (1-3 тис. тонн);
• Ізмаїл, Україна – Тарагона, Іспанія @72-75$ (9-10 тис. тонн);
• Ізмаїл, Україна – Александрія, Єгипет @60-62$ (9-10 тис. тонн);
• Ізмаїл, Україна – Греція @55-57$ (5 тис. тонн);
• Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @17-20€ (25-35 тис. тонн);
• Констанца, Румунія – Тарагона, Іспанія @12-15€ (55-65 тис. тонн).

Нагадаємо, фрахт на річковий та морський транспорт залишається стабільно високим через сезонний попит.