Одеський зерновий термінал скоротив витрати на завантаження суден
Відтепер на філії ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» Одеський зерновий термінал судна класу Panamax завантажуватимуться біля причалу збільшеним на 10 тис. тонн обсягом зернових.
Про це повідомив директор підприємства Олександр Одольський, передає прес-служба ДПЗКУ.
«Завдяки цьому вдалося значно скоротити витрати на рейдове довантаження, для якого використовуються плавкрани та малотоннажні судна та, відповідно, наростити інтенсивність обробки кожного судна», ‒ пояснив він.
Олександр Одольський зазначив, що ДПЗКУ має можливість навантаження великотоннажних партій зернових для відправки на дальні відстані.
«Завдяки активності та ефективній співпраці команди ДПЗКУ та Одеського зернового терміналу сьогодні ми отримуємо кращі результати у завантаженні великотоннажних суден, що дозволяє нам не тільки бути лідером в експорті зернових, а й оптимізувати витрати», ‒ підкреслив директор філії.
Як повідомлялося, цього року Одеський зерновий термінал встановив власний рекорд : вперше перевалив 1,5 млн тонн зернових, збільшивши свою оборотність більше ніж у 1,5 рази.
Додати коментар