«Миронівський хлібопродукт» у І півріччі виробив на 10% більше курятини
«Миронівський хлібопродукт» у І півріччі виробив на 10% більше курятини
Компанія «Миронівський хлібопродукт» (МХП) у ІІ кварталі 2016 року збільшила обсяги виробництва курятини на 9% – до 149,935 тис. тонн проти 138,050 тонн за аналогічний період 2015 року.
За І півріччя цього року обсяги виробництва зросли на 10% – до 305,54 тис. тонн, тоді як у І півріччі 2015 року вони були на рівні 278,43 тис. тонн.
Про це повідомляє прес-служба МХП.
Середня ціна на курятину з квітня по червень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зросла на 5% і склала 29,2 грн. за 1 кг без ПДВ (у ІІ кварталі 2015 року – 27,73 грн.).
За І півріччя цього року середня ціна на курятину зросла на 10%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і склала 29,43 грн. проти 26,65 грн. у І півріччі 2015 року.
На експорт у ІІ кварталі компанія відправила на 36% більше курятини – 54,4 тис. тонн (за аналогічний період минулого року – 39,96 тис. тонн).
Експорт курятини за І півріччя зріс на 31% і склав 86,37 тис. тонн (у І півріччі минулого року – 66,02 тис. тонн). Зростання відбулося в результаті збільшення поставок до країн Близького Сходу, ЄС та Африки.
Також у рамках своєї експортної стратегії МХП заснувала переробний завод в Євросоюзі.
Довідка
«Миронівський хлібопродукт» – лідер із промислового виробництва курятини в Україні з часткою ринку близько 60%. Продукція випускається під брендами «Наша Ряба», «Легко!», «Дружба Народів», «Бащинський», «Європродукт», «Сертифікований Ангус»; «Фуа Гра».
Компанія займається рослинництвом. Її земельний банк становить 370 тис. га.
З 15 травня 2008 року акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі.
Близько 65% акцій компанії належать Юрію Косюку, решта – у вільному обігу на Лондонській фондовій біржі.
Додати коментар