«Мілкіленд» за 9 місяців 2016-го скоротив чистий збиток на 35%
«Мілкіленд», молочна група з активами в Україні, РФ та Польщі, в січні-вересні 2016 року отримала чистий збиток 24,81млн євро, що на 35% менше, ніж за торішні аналогічний період.
Згідно зі звітом групи на сайті Варшавської фондової біржі, прибуток компанії за дев’ять місяців 2016 року скоротився на 23% — до 112,94 млн євро на тлі девальвації гривні та російського рубля.
Компанія додає, що валовий прибуток групи скоротився на 27% — до 16,7 млн євро, що пов’язано зі зростанням цін на сире молоко, а EBITDA впала на 45% — до 5,3 млн євро.
Операційний збиток «Мілкіленду» за січень-вересень 2016 року становив 2,4 млн євро, тоді як за торішні аналогічний період —7,73 євро.
«Мілкіленд» сконцентрував зусилля на компенсації негативного впливу російської заборони на постачання молочної продукції через розширення своєї присутності на ринках групи, збільшення виробництва сиру в Росії, а також на пошуку нових експортних ринків.
Зростання цін на молоко в РФ й Україні досі повною мірою не компенсовано зростанням цін на готові молочні продукти. Водночас глобальний ринок молочних продуктів, зокрема й сегмент сухого молока, почав зростання після 18 місяців низьких цін.
За дев’ять місяців 2016 року споживання молочних продуктів в Україні знизилося на 0,5% в натуральному вираженні, в Росії — на 2–3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
У третьому кварталі 2106 року компанія розширила свою присутність на нових експортних ринках: Ізраїль, Єгипет, Марокко, забезпечуючи туди постачання сиру, масла, сухого молока.
Сегмент масла й сиру згенерував 34% загальної виручки компанії за січень-вересень 2016 року. За звітний період виручка групи знизилася на 26% — до 37,9 млн євро в результаті російських санкцій щодо українських і європейських товарів. Утрачені обсяги експорту, як і раніше, не повною мірою компенсуються зростанням продажів у країнах діяльності групи. Тим не менш, «Милкиленд» показав стійке зростання продажів в Україні, а також збільшив виробництво й продаж сиру в РФ.
Сегмент цільномолочної продукції згенерував 55% виручки компанії —62,1 млн євро, що на 21% нижче за аналогічний період минулого року. Виручка сегмента сухого молока й інших продуктів становила 12,9 млн євро (на 20% менше) в основному через скорочення продажів сухого молока на 27% через низькі ціни на цей продукт на глобальному ринку.
Нагадаємо, «Мілкіленд» 2015 року отримав чистий збиток в розмірі 73,296 млн євро, що на 1,2% більше, ніж 2014-го. Його виручка скоротилася на 33,7% — до 191,5 млн євро, що було зумовлено в основному девальвацією місцевих валют до євро, погіршенням споживчого попиту на молочну продукцію на тлі зниження доходів населення на основних ринках компанії.
За матеріалами Інтерфакс-Україна
Додати коментар