Елеватор

«Мілкіленд» у I кварталі вдвічі збільшив експорт сухого молока

«Мілкіленд» у I кварталі вдвічі збільшив експорт сухого молока

«Мілкіленд», молочна група з активами в Україні, РФ і Польщі, завершила І квартал 2017 року з чистим прибутком 1,117 млн євро проти чистих збитків майже 16,194 млн євро за аналогічний період 2016 року.

Згідно зі звітом групи на сайті Варшавської фондової біржі, виручка «Мілкіленду» в січні-березні збільшилася на 1,6% – до 37,066 млн євро, незважаючи на зниження обсягів виробництва і завдяки зусиллям з підтримки прибутковості продажів.

Зменшення собівартості продажів на 3,8% – до 30 млн євро у січні-березні 2017 року на тлі зниження обсягу переробки молока і зростання його закупівельної ціни привели до зростання валового прибутку групи майже на 36% порівняно з аналогічним періодом 2016 року до 7 млн євро. Операційний прибуток за звітний період склав 3,613 млн євро.

Показник EBITDA збільшився до 2,3 млн євро – на 12,7% порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

Після продажу «Мілкілендом» двох агрокомпаній для виконання умов реструктуризації перед «Креді Агріколь Банком» кредитний портфель групи за січень-березень 2017 року зменшився на більше, ніж 3% – до 99 млн євро.

«Мілкіленд» зазначає, що макроекономічна ситуація в січні-березні 2017 року на ключових ринках діяльності компанії – в Україні та Росії – покращилася.

У І кварталі 2017 року група скоротила загальний обсяг виробництва на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року, слідуючи стратегії виробництва продукції з більш високою доданою вартістю на своїх ключових ринках, а також вивчення можливостей міжнародної торгівлі, перш за все сухими молочними продуктами.

В умовах відновлення світових цін на сухі молочні продукти в І кварталі 2017 року Milkiland Intermarket більше, ніж удвічі збільшив їх поставки на перспективні ринки, включаючи Ізраїль, Йорданію і Китай. Це дозволило компанії стати найбільшим українським експортером сухих молочних продуктів.

Ринок України зайняв 17%, або 6,1 млн євро у загальній виручці, що на 30% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року через скорочення обсягів продажів і переробки.

Дохід експортного сегмента за січень-березень 2017 року зріс утричі – до 3,9 млн євро, склавши 10% в загальній виручці компанії.

При цьому сегмент продукції з незбираного молока за підсумками кварталу припало 59% сукупної виручки групи –21,8 млн євро, що на 2,4% менше, ніж за аналогічний період минулого року; сиру і вершкового масла – близько 26%, 9,6млн євро (на 15% менше); інше – сухе молоко й інші продукти – 5,7млн євро (удвічі більше).

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!