«Лозівські машини» планують продати у 2017 році вдвічі більше сільгоспмашин
У 2017 році «Лозівські машини», торгова марка Лозівського ковальсько-механічного заводу, який входить до складу Індустріальної групи УПЕК, планують збільшити продажі на 50% порівняно з 2016 роком, коли вони перевищили 250 млн грн., повідомив віце-президент з маркетингу УПЕК Роман Гіршфельд.
Як повідомлялося, в 2016 році група наростила продажі на 80% до попереднього року.
«У кількісному вираженні ми завершили 2016 рік продажем 1 тис. сільгоспмашин. У поточному році плануємо збільшити цей показник вдвічі», – сказав Роман Гіршфельд.
Він зазначив, що в 2016 році кількість ключових дилерів бренду в Україні, країнах СНД і Європі збільшилася вдвічі – до 42 компаній.
«У минулому році ми почали поставки сільгоспмашин через дилерську мережу до Латвії, Естонії, Угорщини, Румунії, Узбекистану. Продовжуємо співпрацю з рядом інших країн Балтії та Європи – Польщею, Литвою, Болгарією та іншими, – зазначив топ-менеджер. – У поточному році плануємо розширити мережу як мінімум удвічі, і в кожній країні СНД і Східної Європи мати одного-двох ключових опорних дилерів».
Додати коментар