ДПЗКУ вдвічі збільшила продаж продукції перероблення
Державна продовольчо-зернова корпорація України з початку 2017/18 маркетингового року майже вдвічі збільшила реалізацію продукції перероблення на внутрішньому ринку.
Зокрема, в липні-жовтні корпорація продала 24,4 тис. тонн продукції перероблення, повідомили в ДПЗКУ.
Одним з факторів, які вплинули на зростання обсягів реалізації, є впровадження проекту поставлення продукції на умовах CPT, тобто відвантаження продукції безпосередньо на склад покупця, зазначив в.о. голови правління держкорпорації Дмитро Гавриш.
Він додав, що близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні).
Додати коментар