Елеватор

ДПЗКУ продає більше продукції на зовнішні ринки, ніж на внутрішньому

Поділитись:
ДПЗКУ продає більше продукції на зовнішні ринки, ніж на внутрішньому

Протягом липня-березня поточного маркетингового року Переробні філії Державної продовольчо-зернової корпорації України (ДПЗКУ) переробили понад 164 тис. тонн пшениці, що майже на 20 тис. тонн перевищує аналогічний показник минулого сезону.

Про це повідомив директор департаменту елеваторної діяльності та реалізації готової продукції Геннадій Гордієнко.

Також, за його словами, збільшилися й обсяги реалізації продукції переробки. Так, з початку цього маркетингового року відвантажено понад 108 тис. тонн, що складає 127% від планових показників та на 17% перевищує обсяги відвантажень минулого року.

«Порівняно з минулим сезоном у нас дещо змінилася структура реалізації готової продукції, ‒ зазначив Геннадій Гордієнко. ‒ Обсяги реалізації на внутрішньому ринку було дещо зменшено, водночас значно збільшено поставки борошномельної продукції на зовнішні ринки».

З липня обсяги реалізації на внутрішньому ринку становили 49 тис. тонн проти 63 тис. тонн у минулому сезоні. На зовнішні ринки тим часом було відвантажено майже 60 тис. тонн борошна та висівок, що втричі перевищує обсяги експортних поставок у 2015/16 МР.

Протягом поточного маркетингового року ДПЗКУ утримує лідерські позиції за експортом борошна з України. Наразі держкорпорація експортує борошно до країн Північної Африки, Анголи, Лівану, ОАЕ, Індонезії, Кореї, Домініканської Республіки, Венесуели та інших.

AgroTimes

Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями