Agricom Group планує зайняти чверть українського ринку пластівців
Компанія Agricom Group завдяки відкриттю нового заводу на Чернігівщині планує в перспективі зайняти 25-30% українського ринку пластівців.
Наразі частка компанії на ринку пластівців України складає 9%, однак до кінця року вона повинна зрости до 15%, повідомив виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник.
Сьогодні компанія виробляє 50 найменувань продукції під торговими марками «Добродія» і San Grano.
За словами керівника напряму переробки та розробника нових продуктів ТМ «Добродія» Ірини Брославцевої, Agricom Group працює над розробленням нової продукції, зокрема, й деяких нетрадиційних продуктів (дієтичних батончиків з пластівців тощо).
«Ще півроку тому ми постачали свою продукцію в 5 тисяч торгових точок, а сьогодні вже постачаємо в 10 тисяч. До кінця року плануємо збільшити їх кількість до 20 тисяч», – зауважив Петро Мельник.
Він додав, що Agricom Group також планує розвивати збут продукції на зовнішніх ринках і навіть розглядає проект з будівництва чи купівлі підприємства поза межами України.
Додати коментар