Агромаркет

Один день із садом

Один день із садом

Українське садівництво нарощує свою інтенсивність. Цим шляхом ідуть як великі агрохолдинги — для диверсифікації бізнесу, так і малі й середні господарства, для яких вирощування фруктів є профільним напрямом діяльності. Інвестиційні затрати на створення інтенсивного саду мають багатовекторний характер: це і садивний матеріал, і системи зрошення, і фруктосховища з РГС, і підготовка кадрів, і маркетинговий супровід, і передпродажна підготовка плодів. На жаль, як відзначають самі сільгоспвиробники, на ринку бракує фахової інформації, що могла б їм допомогти правильно зорієнтуватися під час вибору технологічних рішень. І не лише на початку роботи із садом, а й у період продажу вирощеного врожаю.

Саме цим можна пояснити великий інтерес аграріїв до інноваційних рішень, про які йшла мова на конференції «Інтенсивний сад» 12 грудня 2013 року. Вона була організована спільними зусиллями журналу The Ukrainian Farmer, AGP Media Conferences, а також компаній-партнерів — «Байєр КропСайєнс» (генеральний спонсор), «Артанія» (ексклюзивний партнер), «Аріста Лайфсайенс» (офіційний партнер) та «Мактешим Аган» (спеціальний партнер).

Загалом у конференції «Інтенсивний сад» узяли участь близько 200 спеціалістів — агрономів, директорів господарств, фермерів, представників компаній і науковців. Тематика конференції була зосереджена навколо питань досягнення максимальної прибутковості саду, сучасної сортової політики, вибору садивного матеріалу, огляду представленої на ринку техніки, способів захисту саду від хвороб і шкідників. Зокрема, великий інтерес аудиторії викликали такі доповіді:

  • «Нові пропозиції для контролю хвороб і хімічного проріджування зав’язі» — доповідач Ігор Тарушкін, компанія «Байєр КропСайєнс»;
  • «Нова стратегія і тактика в захисті плодових насаджень» — доповідач Іван Зевак, компанія «Мактешим Аган Україна»;
  • «Якість садивного матеріалу» — доповідач Катерина Іваха, компанія «Артанія»;
  • «Захист садів від весняних заморозків» — доповідач Михайло Клокун, компанія «Аріста Лайфсайенс».

Не залишили байдужими учасників виступи практиків галузі — Олени Поперечної («Український ринок яблук. Прогноз і перспективи його розвитку»); Адрі Шрейфа («Проріджування зав’язі яблуні»); Ігоря Хомяка («Вибір системи крапельного зрошення саду»); Олександра Маценка («Сучасні сорти кісточкових, формування крони»); Адама Фури («Щоб агроном не боявся груші: медяниця та інше»); Олександра Репецького («Інтенсивний яблуневий сад в умовах центральної України»); Сергія Попенкова («Організація диверсифікованого виробництва садовини на великих площах»); Романа Цінченка («Інтенсивний смородиновий ягідник — це вигідно») й Анатолія Чорного («Сучасний сад Буковини»).

Учасники конференції відзначили високу інформаційну насиченість доповідей, актуальність представлених даних, а також якісну роботу організаторів заходу — компанії AGP-Media та журналу The Ukrainian Farmer, що змогли створити умови для плідної й ефективної роботи.

 

 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ