Техніка

Мультифункціональний щодня

Мультифункціональний щодня

Про функціональність і три образи, що поєднані в новому пікапі Mitsubishi L200: господар, підкорювач, сім’янин.

У вересні минулого року до 40-річного ювілею «родини» L200 компанія Mitsubishi презентувала новий L200, що з березня вже представлено і в Україні. Саме особливості використання багатофункціонального пікапа для різних завдань ми й вирішили перевірити під час тест-драйву Mitsubishi L200 в топовій комплектації Ultimate. 

З трьох можливих варіантів кабін на нашому ринку стандартно пропонують автомобілі з 4-дверною кабіною Double Cab із двома рядами зручних сидінь. Дизайн екстер’єру нового L200 виконано відповідно до фірмової стилістики Dynamic Shield — обтічні лінії, Х-подібна решітка радіатора, висока горизонтальна лінія капота, горизонтальні хромовані елементи, стильні дизайнерські LED фари та задні ліхтарі. Зміна зовнішності суттєва — L200 має вигляд набагато солідніший, водночас сучасний, гармонійний, елегантний. З першого погляду вже не скажеш, що це така собі «робоча конячка», і навіть більше, вам напевно не буде соромно використовувати це авто навіть під час ділових поїздок або разом із родиною. В новому образі гармонійно поєднуються брутальність позашляховика, динамічність і елегантність бізнес-стилю, що робить цей пікап помітнішим і переконливішим на дорозі, дарує відчуття надійності та міцності. 

У салоні, порівнюючи з попереднім поколінням, зміни не лише візуальні, а й функціональні: стильна нова панель приладів із кольоровим рідкокристалічним дисплеєм, що встановлені між оновленими «циферблатами» з покращеним дизайном. Стильно, затишно, функціонально. Салон виконано в одному тоні з додаванням різних елементів декору: подвійні прострочування, лаконічні дизайнерські рішення реалізовано приємними на дотик високоякісними матеріалами оздоблення — все для забезпечення високого рівня комфорту, наприклад, м’які вставки в зонах можливого контакту колін водія з центральною консоллю. 

Комфортні передні сидіння з надійною бічною підтримкою та підігрівом забезпечать як зручну високу посадку водія (сидіння водія з 6-позиційним електрорегулюванням), так і відмінний огляд. Навіть високому водієві за кермом буде зручно! Додатково рульова колонка регулюється як по вильоту, так і по висоті. Сідати в салон зручно, адже є додаткові підніжка та ручки на стійках у салоні й широкі передні двері. Пасажирам другого ряду буде вільно й комфортно завдяки простору перед колінами й над головою, а також завдяки зручному куту нахилу спинки другого ряду. Крім того, є ніша для смартфона та два USB-порти для підзарядки. За спинкою заднього дивана ― місце для домкрата й інструментів, а також дрібних речей. 

Для додаткового комфорту є двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, мультифункціональне кермо для керування фірмовою мультимедійною системою з шістьма динаміками, USB і HDMI виходами. Завдяки підключенню мобільного телефона через систему Mitsubishi Connect можна вивести контент екрана вашого смартфона на центральний сенсорний дисплей (наприклад, Google Maps чи інші) ― раніше про такі опції в L200 можна було тільки мріяти. Дзеркало в салоні попри значні габарити авто забезпечує тільки часткову оглядовість через заднє вікно, але це компенсують великі бічні складані дзеркала з електроприводом й обігрівом, а також камера заднього огляду в разі маневрування назад. 

Достатньо простору в салоні та у вантажному відсіку забезпечується завдяки колісній базі в 3000 мм і довжині авто в 5305 мм. Розмір вантажного відсіку: завдовжки — 1520 мм, висота бортів — 475 мм, ширина ― 1470 мм — дозволить вам перевезти 920 кг вантажу, що можна зафіксувати пасами завдяки наявним такелажним петлям. Кузов оснащено декоративними дугами та пластиковою вставкою всередині вантажного відсіку ― для захисту лакофарбового покриття кузова та бортів. Задній борт можна відкинути до горизонтального положення. Однак якщо ж у ваших планах пікап буде використовуватися в ділових поїздках із пасажирами на задньому ряді  чи з родиною, то для убезпечення багажу слід придбати одну з додаткових опцій для багажного відділення з такими аксесуарами: тент, кришку або кунг, як і подбати про фіксацію валіз чи іншого багажу. 

Серцем тестового L200 у топовій комплектації є 2,4-літровий турбодизель серії 4N15 із системою MIVEC, потужністю 181 к. с. та крутним моментом 430 Нм, що забезпечує авто добрі тягові можливості, динаміку, низьке споживання пального та невеликий рівень викидів відпрацьованих газів. 

Нова 6-ступенева автоматична коробка передач із системою Sport Mode має розширений діапазон передавальних чисел, завдяки чому досягається зниження обертів, шумів роботи двигуна за руху на великій швидкості. 

Завдяки тому що L200 може похвалитися значним кліренсом у 220 мм — без спеціальної підготовки авто здатне долати брід завглибшки до 70 см, має добрі геометричні параметри для долання перешкод і дуже ефективну систему повного приводу. Система повного приводу Super Select 4WD-II дозволяє обрати один із чотирьох режимів роботи: 2H (задній привід), 4H (постійний повний привід), 4HLc (постійний повний привід із заблокованим центральним диференціалом), 4LLc (постійний повний привід із пониженим рядом і заблокованим центральним диференціалом). Крім того, в комплектації Ultimate система Super Select 4WD-II поєднується з функцією вибору типу позашляхового покриття Off Road Mode, дозволяючи обрати один із таких режимів: GRAVEL (гравій), MUD/SNOW (багнюка/сніг), SAND (пісок), ROCK (каміння, доступно тільки для режиму 4LLc). Це дозволяє максимально покращити прохідність автомобіля на бездоріжжі завдяки контролю потужності двигуна, алгоритму перемикання передач, гальмуванню окремих коліс і роботи системи ASTC. Можливість блокування заднього диференціала значно покращує позашляхові можливості автомобіля, стане в пригоді й система спуску зі схилу Hill Descent Control. На практиці ж на цьому авто з таким «пакетом рішень для бездоріжжя» сміливо можна долати перешкоди на додачу з об’ємним вантажем майже в тонну. 

Під час руху автомобіль цілком прогнозований навіть на високих швидкостях до 170 км, незважаючи на високо розміщений центр ваги, але в разі затяжних поворотів на високих швидкостях чи за різких маневрів можливий крен. Нове оснащення підвіски позитивно вплинуло на плавність і комфорт під час руху, не відчутні повторювані «підскоки», що характерні ресорникам за відсутності вантажу, як і «розгойдування» — все завдяки обладнанню заднього нерозрізного моста новими еліптичними ресорами та заднім амортизаторам більшого діаметра як і незалежній двоважільній підвісці спереду зі стабілізатором поперечної стійкості. 

Слід наголосити на дуже добрій шумоізоляції салону, що забезпечує високий рівень комфорту під час динамічної їзди навіть по бруківці. 

Середні витрати пального під час нашого тесту навіть за динамічної їзди в змішаному циклі винесли близько 9,1 л на сотню. Заявлена виробником витрата пального в межах 7,8 л на сотню в заміському циклі є реальною. Найбільш економічних показників витрати пального можна досягнути за умови досить помірного та плавного стилю їзди, за роботи двигуна в діапазоні 2000 об./хв, приблизно на швидкості 110–120 км/год. 

Слід зазначити ефективну роботу гальм, що реалізовано завдяки системам ABS, системі розподілу гальмівного зусилля EBD (Electronic Brake Distribution), системі допомоги в разі екстреного гальмування — BA (Brake Assist). Вентильовані передні 17-дюймові гальмівні диски та гальмівні барабани позаду, колеса радіусом 18 дюймів. Додатково про безпеку під час руху подбають система курсової стійкості ASC (Active Stability Control), антипробуксовочна система TCL (Traction Control), система допомоги на старті в гору HSA (Hill Start Assist System) та система стабілізації за буксування причепа TSA. 

Автоматичне блокування дверей відбувається вже на швидкості 15 км/год, в салоні для наймолодших пасажирів передбачено ISO-Fix кріплення для дитячого сидіння та дитячі замки на задніх дверях. Стандартно автомобіль комплектується двома фронтальними подушками безпеки, тестовий автомобіль додатково оснащено подушками-шторками для обох рядів і подушкою безпеки для колін водія. 

Мабуть, банальним буде розповідати, що L200 впевнено впорається з перевезенням об’ємних вантажів, на палеті чи в мішках або, наприклад, двигуна чи коробки передач від техніки, як й іншого, зокрема на бездоріжжі, ріллі. Новий рівень комфорту цього справжнього класичного рамного позашляховика задовольнить як водія, так і пасажирів під час тривалих службових подорожей чи в колі родини, як і на міських вулицях, міжміських трасах, польових дорогах чи на бездоріжжі за будь-якої погоди. Інженери Mitsubishi в новому L200 знайшли й реалізували золоту середину між підвищеною прохідністю, доброю динамікою на трасі, збільшивши економічність, комфортність і безпеку авто. 

Тестовий L200 Ultimate 2,4 АТ пропонується за акційною ціною 1 107 тис. гривень. А взагалі чим довше користуєшся цим багатофункціональним авто, тим більше воно подобається та дарує впевненість. 

Олег Парадовський

журнал The Ukrainian Farmer, листопад 2019 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернетсторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону УкраїниПро авторське право та суміжні права”.
Використання
інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ